2019-08-27 10:54Bloggpost

Vår kollega Lovisa utnämnd till IFS Challenger Champion

Lovisa Tholerus Sondén som är ERP Manager på Ingram Micro och globalt ansvarig för IFS, blev i förra veckan utnämnd till IFS Challenger Champion.

Genom Challenger Champion uppmärksammar IFS personer hos sina kunder som gör saker på ett lite annorlunda sätt, tänker i nya vägar, bidrar till utveckling och förändring och har en stark påverkan. IFS vill på detta sätt visa på hur viktigt det är att tänka som en utmanare, oavsett vilken storlek av verksamhet man är i. Genom ett nära samarbete med sina kunder vill de ha ambassadörer som representerar denna tanke - Customer Champions.

"Vi har under alla år som vi samarbetat med IFS utmanat dem genom att tänja på hur vi använder IFS standard och på detta sätt gjort att de ständigt blivit bättre. Det känns väldigt roligt och hedrande att vårt arbete uppmärksammas på detta sätt", säger Lovisa.

Läs intervjun IFS gjorde i samband med utnämningen här: https://blog.ifsworld.com/2019/08/challenger-champion-lovisa-sonden/