2019-04-08 09:00NYHETER

Årets distributör på DELL Technologies Partner Awards

I torsdags tilldelades Ingram Micro Sverige priset "Årets Distributör 2018" på DELL Technologies Partner!

"Vår vinnare har visat ett stort engagemang och driv mot SMB-marknaden där våra viktiga Authorized och Non-Registered partners verkar. Man har visat att - många bäckar små - blir en enorm helhet. Med en tillväxt på nära 300 % på helåret och en stadigt växande omsättning kvartal efter kvartal imponerar ni stort!"

Stort tack till DELL EMC för utmärkelsen och de fina orden och stort grattis till vårt team med Magnus Thor, Erik Lundgren, Tony Kalomirakis och Simon Danielsson i spetsen som var på plats och tog emot priset.