2020-05-29 09:50NYHETER

Cloud Summit – the digital sessions

Liksom de senaste 10 åren var det i vår planerat att Ingram Micro Cloud Summit skulle gå av stapeln i USA. Men i år är det ju som vi alla vet annorlunda tider och liksom många event blir även Cloud Summit i år en digital upplaga; ”Cloud Summit – the digital sessions”.

40 virtuella sessioner

Annorlunda kan ibland vara bättre och nu kan du helt kostnadsfritt från valfri plats tillsammans med beslutsfattare och experter från hela Cloud-industrin ta del av över 40 virtuella sessioner och keynotes, med topptalare från branschen. Under dagarna kommer du få en inblick i några av de nyaste innovationerna inom Ingram Micros enorma ekosystem av globala molnresurser.

Det kommer diskuteras branschtrender, ny teknik och tips kring att välja rätt leverantör, bundla rätt produkter, utveckla rätt prisstrategi och optimera driftskostnaderna i en molnmodell.

”Jag ser verkligen fram emot att bli inspirerad under dessa dagar och nu har vi chansen att vara med llihop, vilket vi inte kan när konferenserna är på andra sidan pölen.”, säger Lotta Widorson Lassfolk som bara för en månad sedan tillträdde som ny Cloud Director på Ingram Micro.

Partner Award

Liksom tidigare år kommer vi hylla utvalda partners framgång. Våra årliga Partner Awards lyfter fram högpresterande partners över hela världen som har visat extraordinär innovation, försäljningsframgång, prestanda och hur man på bästa sätt utnyttjar möjligheterna med Ingram Micro Cloud Marketplace eller CloudBlue. Allt för att leverera plattformslösningar som driver digital transformation.

Lär/Lyssna/Förnya/Nätverka

• Lär dig nytt om lösningar som sträcker sig från kommunikation och samarbete till säkerhet och infrastruktur som en tjänst (IaaS).
  • Lyssna på vad Ingram Micro Cloud- och CloudBlue-chefer säger om molnens framtid & vad det betyder för dig.
  • Förnya hur du bygger och utvecklar ditt företag genom att maximera teknikinvesteringar och driva mer effektivt.
  • Nätverka med partners och leverantörer för att utbyta innovativa idéer och information om de bästa sätten att utveckla din molnverksamhet.

Läs mer om programmet och anmäl dig här.

Har du frågor är du varmt välkommen att höra av dig till Lotta på mail:Lotta.WidorsonLassfolk@ingrammicro.com