2018-06-12 08:58NYHETER

Ingram Micro utsågs till Årets distributör hos Aruba

Den 4-7 juni höll HPE Aruba sin årliga konferens Atmosphere på Amadria Park nära Šibenik i Kroatien. Under konferensen belönades Ingram Micro med utmärkelsen ”2018 EMEA Distributor of the Year”.

"Detta var en lagprestation. Varje land och alla inblandade i Aruba-affären har lagt mycket energi, tid och personligt engagemang för att vinna detta pris. HPE Aruba är ett av våra fokusområden och ingår i allas vår säljportfölj som en utmärkt möjlighet att växa HPE-verksamheten i alla länder”, säger Goran Hauser, Ingram Micros EMEA Business Development Manager för HPE Aruba.

Denna prestation är också ett resultat av gott samarbete mellan Ingram Micro och HPE Aruba för att uppnå våra gemensamma mål, att öka och utveckla Aruba-affären. Vi tackar HPE Aruba för deras stora stöd och ser fram emot ytterligare ett framgångsrikt år för Aruba på Ingram Micro.