2022-01-11 10:41Pressmeddelande

Humly väljer Ingram Micro för satsning i Norden

När Humly Solutions AB fortsätter att satsa på den nordiska marknaden, i kombination med att expandera internationellt, väljer de Ingram Micro som samarbetspartner.

"På Ingram Micro satsar vi på att erbjuda produkter och lösningar som främjar den moderna arbetsplatsen. Med Humlys lösningar och produkter stärker vi vårt erbjudande inom mötesrum och samspel, vilket är ett mycket viktigt område för oss. Med deras prisbelönta design och med en av marknadens säkraste lösningar, i tider då IT-säkerhet är av högsta prioritet, känns det bra att kunna satsa vidare tillsammans, säger Lasse Bjørnestad, affärsområdesansvarig på Ingram Micro.

Humly är ett “Workplace Experience”-bolag som frigör tid åt kunskapsarbetare och effektiviserar resursanvändningen på moderna arbetsplatser med egenutvecklade mötesrumsskärmar och smidiga lösningar för att boka skrivbord och andra resurser.

Läs hela pressrelasen i Humlys pressrum

Ingram Micro is the world´s number one technology distributor and the market leader in Sweden. A modern, business enabling, and value-add focused technology distributor that is at the center of the technology industry. Our vision is to change the world around us through the distribution of technology. To achieve this, we make opportunities come alive for people and businesses every single day by realizing the promise of technology. Our Nordic core values are “Passion for Business”, Trustworthy” and “Positivity”. Ingram Micro AB in Sweden is part of Ingram Micro Nordic organization with six offices in four countries, 350 employees and an annual revenue exceeding $1.3B. Business areas include Advanced Solutions, Speciality, Cloud, Core IT and Mobility.