2020-07-14 10:56Pressmeddelande

Vinnare av priset Microsoft Partner of the Year Award

Igår tillkännagavs att Ingram Micro Cloud vunnit "The Indirect Provider 2020 Microsoft Partner of the Year Award". Bland ett globalt fält av de bästa Microsoft-partners fick Ingram Micro priset för att ha visat prov på stor innovation och implementering av kundlösningar baserade på Microsoft-teknik.

"Vi är otroligt stolta över detta erkännande från Microsoft. Det ger oss självförtroende och en ännu större drivkraft. Vi håller just nu på att stärka upp teamet i Norden ytterligare för att fortsatt vara den absolut bästa distributören för Microsoft och övriga partners och tillsammans med dem få fler nöjda kunder", säger Lotta Widorson Lassfolk som sedan maj är ny Cloud Director för Norden.

"Microsoft Partner of the Year Award" delas ut till partners som utvecklat och implementerat exceptionella Microsoft-baserade lösningar under det gångna året.

Läs mer här: